Leśny Kot

Leśny Kot to niepowtarzalne miejsce, w którym na odwiedzających czeka cała masa atrakcji. W naturalnym otoczeniu drzew i na stromych skarpach mieści się największy w Polsce park linowy. W skład kompleksu wchodzi też Muzeum Miasta Słupska, które powstało dzięki entuzjazmowi i współpracy kolekcjonerów i pasjonatów historii miasta. Zajmuje ono budynek przedwojennej restauracji “Waldkater”.
Oferta Leśnego Kota w dużej mierze skierowana jest do dzieci, które nie będą narzekać tutaj brak wrażeń; labirynt, rowerowy pump-track czy ptaszarnia i zwierzyniec to świetne miejsca do zabawy i nauki.

Rio Creativo zostało poproszone o zaprojektowanie identyfikacji wizualnej dla tego szczególnego miejsca. Naszym zadaniem było stworzenie logo, które nawiązywać będzie do historii Leśnego Kota. Dachowiec, na którego motywie bazuje logo jest też obecny na elewacji budynku jako płaskorzeźba. Kręty charakter pisma użyty w logo i całej identyfikacji nawiązuje do kociego charakteru jak i wijących się leśnych ścieżek.
W skład identyfikacji wchodzi również zaprojektowana i wdrożona przez Rio strona internetowa parku.

Leśny Kot
Leśny Kot
Leśny Kot
Leśny Kot
Leśny Kot

Wszystkie

Milarex

Milarex

Logo firmy Milarex z branży przetwórstwa rybnego.

Włocławek

Włocławek

System Identyfikacji Wizualnej procesu rewitalizacji Śródmieścia we Włocławku.

Gmina   Sierakowice

Gmina Sierakowice

Branding gminy Sierakowice, chcącej pozycjonować się jako Serce Kaszub.

Piekarnia Domin

Piekarnia Domin

Rebranding jednej z największych piekarni w regionie.

Szelagówka

Szelagówka

Logo i identyfikacja wizualna dla Apartamentów Szelągówka w Sorkwitach.

Ustka na fali

Ustka na fali

Rio się chwali, że "Ustka na fali"

Słupsk

Słupsk

Logo i spójny system identyfikacji wizualnej dla Słupska.

Aerosol Service

Aerosol Service

Aerosol Service to firma działająca w sektorze B2B. Co roku fabrykę pod Słupskiem opuszcza 30 milionów wyrobów; od...

Plantule

Plantule

Plantule to nowatorskie poduszki wypełnione organicznymi łuskami zbóż: gryki, orkiszu i płaskurki.

Piekarnia Nieborów

Piekarnia Nieborów

W ramach naszej współpracy powstały logo, księga znaku, projekty opakowań i strona www

Bormech Fitness Line

Bormech Fitness Line

Logo i identyfikacja wizualna producenta urządzeń i akcesoriów dla klubów fitness.
 

King Dance

King Dance

Logo i i identyfikacja wizualna dla nowej szkoły tańca w Koszalinie

Rado Fines

Rado Fines

Identyfikacja wizualna dla firmy produkującej ciastka i słodycze.

Interjot

Interjot

Identyfikacja wizualna dla Interjot - firmy oferującej szeroki asortyment akcesoriów dla branży hotelarskiej.

Firma Łąccy

Firma Łąccy

Łąccy-Kołczygłowy to firma z branży przemysłu drzewnego. Około 80% produkcji trafia na eksport, głównie na rynek zachodnioeuropejski. Jakość produktu pozwoliła zbudowa...

Piekarnia Jakubowscy

Piekarnia Jakubowscy

Dynamiczny rozwój i wejście produktów do nowych kanałów sprzedaży pociągnęły za sobą potrzebę odświeżenia wizerunku marki.

LOT Ustka

LOT Ustka

LOTy są organizacjami współpracy samorządów z lokalną branżą turystyczną. Wśród zadań, które przed nimi stoi jest kreowanie produktu turystycznego...

SUSHI & FRIENDS

SUSHI & FRIENDS

Zdrowy fast food to koncepcja sprzeczna jedynie z pozoru. W przypadku SUSHI&FRIENDS udało się wcielić ją w życie. Przyjazna atmosfera i dobre sushi znalazły swoje odzwier...

Centrum Edukacyjne Technik

Centrum Edukacyjne Technik

Centrum Edukacyjne Technik oferujące osobom dorosłym kształcenie na wszystkich poziomach zyskało nową identyfikację wizualną...

Energa Czarni Słupsk 2013/2014

Energa Czarni Słupsk 2013/2014

Identyfikacja wizualna dla słupskiej drużyny koszykówki z ekstraklasy mężczyzn czyli najwyższej klasy rozgrywkowej w ...

PGM Słupsk

PGM Słupsk

Słupskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej potrzebowało spójnego, silnego wizerunku marki. Naszym celem było jego odświeżenie. Stworzyliśmy ca...

Prolift

Prolift

Prolift to firma zajmująca się dystrybucją, montażem, konserwacją urządzeń przemysłowych do podnoszenia naprawdę dużych ciężarów. Nasz Klient kieruje swoją ofertę do d...